Gråt

Att gråta kan vara skönt och befriande. Det är på något sätt positivt att gråta. Man rensar ut kroppen. Men jag kan inte rekommendera att göra det när du kör bil på en mörk väg i typ urskogen...det var ju inte meningen men nu blev det så. När jag väl var framme vid motorvägen var gråtstunden slut och jag kunde köra hem. Misstänker att det blir fler tårar i veckan och framför allt på lördag så lilla Mamman skulle firat sin 59:e födelsedag.

Det är helt sjukt hur livet ändras, för ett år sen gjorde jag en rosa tårta med blommor och murgröna på. Jag minns att mamma tyckte den var jättefin. Och nu ligger hon nerbäddad i jorden och kommer inte kunna äta några rosa tårtor mer. Konstigt och förbannat orättvist.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0