En dag på jobbet....

Idag har jag tillbringat förmiddagen med:
 
en som inte kan/vill göra något själv
en som inte hör vad man säger
en som bryter ihop vid minsta tillsägelse
en som gör precis tvärtemot...hela tiden
en som testar precis alla gränser som existerar....hela tiden
en som knuffar de andra och tycker det är jättekul när de ramlar och slår sig
en som faktiskt gör som jag säger men som skriker i högan sky så fort någon pillar på honom/henne
en som säger "vill inte" och "näe" till precis allt
en som glider iväg och inte alls gör det som va tänkt (klä på sig)
en som struntar i vad man säger och gör det han/hon vill ändå
en som står rakt upp och ner och inte rör en fena om man inte hela tiden säger vad han/hon ska göra (oxå vid påklädning)
en som säger att hon/han ska klä på sig, men går in och börjar rita istället
 
Plus att vi va en man kort på min avdelning och 2 man kort på den andra så jag tänkte ju att påklädningen skulle gå lite snabbt å smidigt så jag kunde hjälpa dem....men nä. Inte idag.
Väl ute kunde jag gulla lite med ettåringarna en stund. Ett skönt avbrott, ibland uppskattar man människor som inte säger emot.
Jag fick avsluta min korta fredag med att sova med huliganerna, och säga vad man vill, men de är väldigt söta när de sover  ;)
 På måndag är det nya tag och jag får träffa de 15 juvelserna igen!!
 
Nu ska jag åka å shoppa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0