Music maestro

Jag är inte så mycket för att gå på konserter...trängas med dårar och flyga som en vante tilltalar inte mig riktigt. Men i sommar har jag faktiskt bevittnat inte mindre än 3 musikaliska arrangemang. Inget stångande framför scenen utan fikakorg på gräsmatta, spelandes på chokladhjul och stående en bit ifrån scenen....ok jag har LYSSNAT på 3 konserter i sommar.

Först var det Laleh i botaniska i Uppsala:

Hon var söt som socker och flummig som en pårökt....jaa Dileva typ.

Men en härlig kväll blev det tillsammans med:



och:


Å så hittade jag en söt bild på mig å bror....inte så ofta vi hamnar på samma bild!

TACK igen för en härlig kväll!!

Sen va det dags för Europe på Furuvik.....inte mitt favoritband men sällskapet va det absolut inget fel på:

Ja asså Joey å gänget står där framme på scenen...som sagt inget superfan så det räckte att lyssna. Vi fiskade ankor å spelade bort pengar på chokladhjul under tiden. Å så träffade jag en gammal vän. Kul kväll!!

I torsdags va det dags för finkultur...eller ja lite i alla fall. Ola Salo och Radiosymfonikerna spelade och det ville jag inte missa. Hade tyvärr ingen kamera och mobilen var helt oduglig att ta kort med....men hittade några som någon annan fotat  ;)





Jag gillar Ola, och har alltid gjort det. Det var kul att höra The Ark-låtar i orkestertappning!!
Och tack älskling för att du följde med och stod ut!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0