jaha...är det helg snart eller??

Vilken underbar dag det har varit (STOR portion ironi). Vaknade kl 06.23...jag började jobba 06.30. Suck. Var på jobbet typ kvart i 7 och fick skämmas lite. Klockan va nog närmare halv åtta innan jag vaknade till liv ordentligt.

Dagen flöt på...jag kände att jag var på lite dåligt humör...stackars barn å kollegor.

Efter jobbet handlade jag lite för jag skulle baka...men nä. Hamnade på dass...magen ballade ur fullständigt. Satt å filosoferade där sen la jag mig i sängen å vilade mig iform för tennisen. Åkte dit i tid men kom ändå ganska sent (hur kan det hända varje gång). När jag kliver ur bilen kommer jag på att det är dumt att lämna tennisracket innanför ytterdörren....suck. Men jag fick låna ett som tur var.

På tennisplanen började dagen äntligen bli lite bra. Det är kul med tennis. Men SVÅÅÅRT!!
Föresten är jag nog lite kär i tränaren...ja alltså inte på DET sättet, men han är otroligt bra!! Så ung å så...ja bra!! Känns som jag lär mig massor varje gång...fast det blir svårare och svårare...hur nu det hänger ihop...

Nåja efter tennisen åkte jag å blåa bertan hem. Åt lite pasta och glodde på superstars, nu mår jag helt ok!!
Hoppas den positiva trenden fortsätter in i morgondagen....

Bättre ska det bli om ca 2 minuter för då ska jag ringa till min fina A!!  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0