Jul snart??

Japp det är det!! Bara 68 dagar kvar till julafton hihi
Idag kom en glad överraskning i brevlådan! Här skall det bakas vill jag lova! Tyvärr är det liiite för tidigt att börja med julbaket...

 

Apropå jullllOm det är någon som har lite (ok läs mycket) pengar över å vill ge mig en bra julklapp så kommer här ett tips! Jag å fina A var på fotografiska museet i Lördags. Nick Brants utställning med bilder på djur i Afrika var helt.....underbar. Jag hittade en bild med två lejon som jag sååå gärna skulle vilja ha som tavla. Tänkte köpa en plansch men nä den bilden fanns ju inte med. Däremot kunde man köpa en bok med ALLA bilder från utställningen och lite till. Den var helt fantastisk...till det fantastiska priset som ni ser på bilden....





Överskottet går till arbetet för Afrikas djur (å natur) VILL HA!! Kanske ska unna mig en egen julklapp....utställningen pågår till januari...undrar om de har mellandagsrea ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0