Nostalgi

Jag sitter och kollar igenom gamla bilder. Ska göra en fotobok om mitt liv i Tranås. Först tänkte jag att det skulle vara platser. Där jag bott, där vi varit, ställen som betyder nåt. Men nu när jag tittar på gamla bilder tror jag det mer kommer att handla om människor. Det finns människor här i stan som betyder otroligt mycket för mig och att inte ha med dem i boken känns fel. Problemet är bara att på datorn har jag bilder från 2005 och framåt.....hur 17 ska man kunna välja ut ett par bilder bara?

Det är nog lätt att tänka på alla negativa saker när man delar på sig efter ett långt liv tillsammans. Men jag inser ju nu att vi har haft SÅ många härliga stunder tillsammans. Vi har gjort en hel del saker under de här åren. När jag var ledsen och nere efter skilsmässan tänkte jag radera alla bilder. Nu är jag så glad att jag inte gjorde det. Det vi upplevt tillsammans är ju något som jag alltid kommer bära med mig. Och nu kan jag se på bilderna och le åt minnena.

Det här kan jag skratta åt nu...men OJ vad arg jag var efter vår "cykelsemester" på Visingsö. Det tror jag Make X också kommer ihåg


Det här ÄR en av de lyckligaste dagarna i mitt liv. Jag kan fortfarande komma ihåg känslan...bara en sak jag ångrar...

...klänningen. HUR tänkte jag där????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0