spring för livet

Jag har verkligen fastnat för Sara Vargas "spring för livet". Även om texten är tänkvärd så är det musiken jag gillar. Så härlig på nåt vis. Så den håller jag på att lyssna sönder för tillfället.

Idag har jag varit riktigt seg å lat. Bara legat i soffan å glott på sport! På kvällen fick jag en krativ impuls. har producerat ett grattiskort, en tavla och en tavla till på G. Jag är lite ljusgrön på händerna, ser ut som hulken light typ! Låter kanske avancerat med tavlorna, tro mig det är det INTE. Ibland är det det enkla som är det fina.....hoppas de som ska få tavlorna tycker det i alla fall hihi.

Helgen har varit jättemysig och gått väldigt fort. Igår var jag på tårtverkstan å köpte grejjer till doptårtan som ska tillverkas till nästa lördag!!

Nästa vecka är lugn (tack å lov) om man jämför med förra. Inga kurser eller träffar. Å framför allt inget att förbereda. Men jag har ändå jobb som halkat efter så helt sysslolös lära jag inte vara på kvällarna i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0