Uppdatering av mitt lilla liv

De senaste dagarna har jag....inte gjort så mycket som vanligt. Men igår tog vi oss en tur till Sigtuna. Det blåste rejält men inga oväntade dopp i det kalla blå! En konstig sak med Sigtuna...det borde ju vara en turiststad, men allt var semesterstängt. Märkligt!

Idag sitter jag på ett berg i en barack i en skog. Ja alltså jag är på landet. I morgon ska jag, mamma, pappa, bror, brors fru, 2 barn å lilla Britta åka till Furuviksparken å hälsa på apor å kameler. Jag bad att få låna lilla Britta. Under protester från Pappsen men det struntade jag i. Nu ligger hon här å bara....ja sover. Hon gör inte mycket väsen av sig den lilla tösen. Tog några bilder av henne i bilen, här kommer två:

Vaken:

Sover:



Söt som socker är hon!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0