klättrar lite på väggarna

Tredje dagen i förkylningsisolering och det är inte kul. Idag har jag i alla fall orkat göra lite vettiga saker. Igår orkade jag knappt gå ner å hämta posten. Idag tog jag en lite längre promenad för att hämta körkortet och handla lite. Nåt körkort fick jag inte ut för jag inte hade nån giltig ID-handling...eh nä den giltiga IDhandlingen e ju den jag ska hämta.... Det står att man ska ha med sig någon som kan intyga vem man är, men förra gången behövde jag inte det så jag testade. Det var tvärstopp. Jag tänkte fråga Fru K men kom på att hon HAR ju ingen legitimation som stämmer. Som tur var kunde Make X hjälpa mig när han jobbat klart. TACK! Känns skönt att ha det där kortet äntligen. Och två promenader blev det ju så lite frisk luft har jag också fått.

Sen har jag jobbat lite. Läst om språk som jag har läst lite innan men måste göra om det känner jag. Fast jag orkade inte läsa så länge förrän huvvet blev tungt å ögonen trötta.

Nu ska jag titta på de där stollarna på slottet å äta köttfärslimpa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0