helgen

Helgen har varit snorig, hostig men mysig.

God mat, bra film, kramar, promenad....ja, vad mer kan man begära?

I går gick vi på promenad och jag kände att jag var tvungen att ta med mig stackars kamera, jag har ju inte använt den på jättelänge. Men det hade regnat och var halt och blött och väldigt färglöst. Tog lite kort i alla fall. Hade ett väldigt bra motiv....men den bilden får ni inte se ;)
Men några få bra blev det.

Tittut lilla lingon, hur har du det under snön??


I Tranås hänger det snö i luften och träden växer i bågar ;)


Den enda färgen i skogen utom vitt å svart var....brunbeige. Jättemuntert. Inte ens barren på tallarna å granarna var gröna utan bara väldigt väldigt mörka....


Jag tycker nog kanske att snön kan försvinna (ja faktiskt) nu för det är otroligt trist ute nu. Bara halt å grått....deppigt värre.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0