freedag

Äntligen!
Jag brukar längta till fredagar men den här veckan har jag nog längtat extra mycket. Förkylningen har inte tänkt överge mig riktigt än och jag har varit väldigt seg på kvällarna efter jobbet. På helgerna brukar jag ha lite energi till att göra saker. Och listan är lång. Jag kommer inte ens hinna hälften men det gör inget, jag ska slappa också.

i helgen ska jag:

* förbereda lite jobb till måndag
* grejja med lite annat jobb
* läsa min bok som jag fick i brevlådan
* se på skidskytte
* se på handboll
* se en film jag hyrt
* promenera med Idafisen som är här och gör mig sällskap i helgen

Sen ska jag laga massa god mat och städa lite med.....
Jag undrar hur många saker på listan jag kan bocka av på sö kväll....inte alla, det räknar jag inte med. huvudsaken att jag hinner det viktigaste....vilket är det då? Det beror ju på hur man resonerar... Jaja den som lever får se.

NU ska jag i alla fall äta potatisgratäng å ryggbiff MUMS. Det är fredagsmys det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0