förkylningen from hell

Alltså....brukar förkylningar bli sämre å sämre å sämre....nu efter så många dagar borde det vända tycker jag. Det tycker inte snoret.
Jag har hittat en nu drog...ja förutom nässprayen då!! Jag håller nämligen på att göra en fotobok. Det är sååå kul. Jag tror att den är färdig nu, men måste titta å pilla lite några gånger till. Risken är att jag gör för många ändringar så den inte alls blir bra...hm...svårt det där å veta när det är perfekt.

Nu ska jag koncentrera mig på att bli frisk. Dricka te, äta apelsiner, dricka vatten (huvva) vad mer kan man göra?? Vila. Det gör jag ju. Gick ner å hämtade posten igår och gick upp igen. DET var skitjobbigt. Stackars lilla kroppen.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0