eh......VA? (varning för känsliga läsare)

Igår när jag skulle gå å lägga mig fastnade jag framför en dokumentär på 4:an. Den hette "jakten på den perfekta vaginan". Jag har försökt hitta den för att kunna länka, men lyckades inte. En brittiskt dokumentär om varför unga tjejer vill operera sig "där nere".

Tragiskt är bara förnamnet. Man fick vara med en tjej (tror hon var typ 16) som skar bort delar av inre blygläpparna....med lokalbedövning....jag höll på att spy när jag såg det. Anledningen till att hon ville operera sig var att hennes syster retade henne och ett gäng killar retades med henne. FY FAN vilka människor. Fattar man inte att man kan såra folk för livet. Man fick även möta en muslimsk tjej som skulle gifta sig och "behövde" operera tillbaka mödomshinnan.....

Hittar ni den dokumentären, så se den. Får en att tänka till.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0