Underbart!

Detta är inlägg nr 690! Och eftersom jag har haft en undebar helg så passar det ju bra att döpa detta inlägg till det  ;)

I fredags tog jag och Blåa Bertan en roadtrip till Gränna! Gränna är en underbart vacker plats!! Där i mörka skogen hälsade jag på den Underbara Gula kycklingen och hennes underbare man! Åh vad kul det var att få träffas igen!!
På Lördagen åkte jag till Underbara familjen K. Jag, fru K, Gullungen å storasyster S åkte till Eksjö julmarknad. Det spöregnade och blåste stormbyar......men det var ändå på något sätt...underbart! Handlade massa roliga saker. På Söndagen var det dags för pepparkaksbak. Jag, fru K å alla de 4 underbara barnen. Julmusik på högsta volym å deg å mjöl överallt!! - underbart! Jag bara mös. Tog lite bilder som kanske kommer upp en annan dag!
 Sen bjöd jag in mig själv på fika hos 2 andra underbara personer. Tänk att tiden bara flyger iväg när man pratar en massa!!
På måndagen åkte jag förbi mitt gamla jobb! Saknar dem SÅ mycket. Ett underbart arbetslag och underbara barn....så det är ju inte så konstigt! Jag tänker så här efteråt att jag borde varit där en hel dag....jag hann ju inte prata med alla barn :(

I bilen på vägen hem satt jag och bara saknade. Jag insåg hur mycket de här människorna som jag träffade i helgen betyder för mig och jag saknar dem allihop jättemycket!!

Tranåstrippen var välbehövlig och jag känner att jag fick en riktigt energy-boost! Nu orkar jag med mitt minst sagt komplicerade liv ett tag till!! Och det är ju....underbart hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0