pling!!

Häromdagen när jag å kollegan var ute och promenerade med barnen fick jag en idé!! Den bara kom!! Jag gjorde ju en fotobok år 2010 (mycket fin btw) och jag har klurat länge på vad jag ska göra för bok 2011. Tankar från mat/receptbok till skyltar till allt möjligt.

Jag ska göra en bok som ska heta typ "Mina 10 år i Tranås". Jag ska ta kort på ställen som betyder mycket för mig eller som jag bara gilla eller tycker är vackra. Husen jag bott i (det är några stycken) och andra platser runtomkring stan! Då har jag ju alltid Tranås med mig sen när jag flyttat. Ibland är jag bara SÅ smart!!. jag är sugen på att sätta igång genast. Imorrn skulle det bli fint väder så jag ska ta med mig Idafisen (ja hon är här å snarkar i helgen!!) och börja fota tror jag!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0