Val 2010

Det är SÅ skönt att valet snart är över så man kan få se nåt annat på tv å läsa om nåt annat i tidningen. Och om jag hör nåt mer om SD så SPYR jag. Jag skulle kunna skriva ett långt och argt inlägg om dem, men jag orkar helt enkelt inte. Det känns hopplöst. Men jag skulle vilja veta HUR idioterna som röstar på dem tänker.... Förstår de inte vad de gör.

Jag röstade i alla fall HELT olika i de tre valen. Till riksdagen röstade jag på ett parti som jag ALDRIG trodde att jag skulle rösta på. Till kommunvalet gick jag ifrån alliansen helt faktiskt. Och i landstingsvalet kände jag att jag inte kunde gå ifrån dem jag ALLTID röstat på innan. Och jag kryssade bara för lärare å barnskötare hihi

Det känns lite viktigt och högtidligt att gå å rösta!!!

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0