natur, natur

Jaa...idag har solen skinit å jag har varit så glad!!
Jag har varit ute i skogen i flera timmar faktiskt!! Mååånga bilder blev det, som vanligt. Fast jag har raderat en del, finns det mååånga kvar. Jag hade bestämt att ladda up 5 st här......det blir 6 för jag kan inte välja. Från början ville jag ha med 14 men jag orkar inte. Bilderna jag valt är närbilder.....jag gillar närbilder haha

Jag har inte plockat blåbär en enda gång. Illa. Nu är det försent. Men de är fina fortfarande


Den här bloman va lite cool tycker jag!


Jag visste inte att nypon va så håriga även utanpå!!


Jag mötte inte en enda kotte i skogen...men det låg en hel del på marken!!


Jag fick en kompis! Flugan tyckte nog att mina stövlar såg ut som blommor eller nåt!


Jag kände gemenskap med den här blomman. Påminner om mitt trollhår haha


Ok EN bild till......har som sagt övat på närbilder idag...gillar det här faktiskt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0