Lycklig?!?!

Jag hade nästan glömt bort känslan....hur är det att känna sig tillfreds med livet? Mycket är bra i mitt liv just nu (förutom hushelvetet, men än så länge går det i alla fall, å jag har blivit ganska bra på att sopa dessa tankar under mattan!!).

Jag har ett underbart jobb med härliga kollegor och barn som jag lär mig mycket av varje dag.

Jag är fri på ett sätt som jag nog aldrig varit i mitt liv. Jag kan göra vad jag vill, när jag vill!! Den känslan är oslagbar!!

Jag har människor som jag vet bryr sig om mig, både nära och lång ifrån. Tack å lov för msn å mobilen :)

Livet är aldrig perfekt har jag ju lärt mig och det ska det nog inte vara heller. Men när man inte har SÅ många orosmoln utan att det mesta är toppen, då är det härligt att leva!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0