lördag

Idag har jag varit latare än latast!! Jag vaknade skapligt men låg kvar å bara mös....
Sen gick jag en sväng på stan. Inhandlade en grillad kyckling som jag skulle äta till lunch. Jag kokade ris och gjorde currysås medan jag rensade kycklingen. Sen när det va dags att äta var jag redan mätt för jag småätit kycklingen medan jag rensade hihi. Men då hade jag en färdig middag till senare ;)

Sen skulle jag äntligen börja rensa skåp å lådor. Jag började med sekretären...det skulle jag inte gjort. Först hittade jag mitt game boy och var bara tvungen att spela lite. Sen tog batteriet slut å jag ägnade en halvtimme åt att leta efter sladden....den finns inte i detta hus!!!  Sen hittade jag en massa gamla papper och dagböcker.... å då gick typ hela eftermiddage åt att läsa.

Nu sitter jag under duntäcket med popcorn å cola. Ser på meet the Spartans....ganska rolig tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0