kortslutning i hjärnkontoret??

Ja jag vet inte vad det va för fel på mig igår...men jag får ju mina ryck ibland. Igår när jag kom hem satte jag igång min pilatesvideo och körde igenom den. Sen tänkte jag att jag tar den med thai-chi också eftersom jag inte riktigt kom ihåg skillnaden....det va sååå länge sen. Efter den tänkte jag att va fan nu är jag ju uppvärmd så jag gick ner å körde 30 min på crosstrainern och lite styrkeövningar. Efter duschen kokade jag ägg å drack te. Ok jag åt choklad oxå men lite nyttigt ändå.

Jag trodde att jag skulle va tvungen att rulla ur sängen i morse men jag har bara ont i magen (vilket är bra för det va ju den jag skulle träna) å handleden (jag gjorde nån konstig rörelse igår som inte va bra...). Men jag misstänker att träningsvärken kommer imorrn....

Jag gjorde en kupp mot mig själv....träningsmattan ligger kvar å filmerna ligger framme på bordet....men jag tror inte att det blir nåt idag.....jag är mig själv igen! Sitter i soffan med en cola hihi



Haha så där såg det INTE ut när jag gjorde just den där övningen....

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det är sådant som kallas för psykbryt ;-)

2010-09-15 @ 22:37:43
URL: http://preciousfragmentation.blogspot.com/
Postat av: Karina

haha jaha usch då. det vill jag inte va med om igen...låter otäckt ;)

2010-09-16 @ 19:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0