rapport från kaoset

Jaha hur ligger jag till...jo jag dammsuger å dammsuger men slipdammet vill inte försvinna. Idag har jag i alla fall fått upp lite på väggarna....kanske inte på rätt sätt med plugg å skruv å sånt...men än så länge sitter tavlorna å hyllorna kvar.

Fast just nu är jag lite arg på IKEA. 2 stolar av 4 är förstörda.....jävla skräp

Jag har en väldigt snäll granne med!! Han erbjöd mig en mycket bättre parkeringsplats än den som är min!! Tackelitack!! Bra grannar är bra att ha å jag har hälsat vänligt på alla jag stött på hittils :)

Nähe nu ska jag fortsätta packa upp! vet inte vad jag ska göra av grejjerna iof. Behöver åka till IKEA igen å handla lådor.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0