update

Anledningen till veckans bloggtorka beror på olika saker. Antingen har jag haft mycket att göra, eller så har jag varit sååå trött att jag sovit efter jobbet, eller så har internet inte fungerat. Just NU funkar det så det gäller att passa på! Jaha vad ska jag skriva om då??? JO jag har blivit helt julifierad. jag ääääälskar julen men jag är också traditionell och tycker inte om folk som tänder adventljusstaken i oktober....Men i går kunde jag inte hålla mig längre. Och jag såg att det var den 24 nov och en månad kvar till julafton, så det kändes ok. Först lekte jag elektriker och gjorde sladdar med kontakter (karina KAN), sen när lampan väl lyste så måste jag ju bara prova med stjärnan runt. Det såg så mysigt ut att jag bytte gardiner av bara farten!! Så nu har jag julgardiner å stjärnor. Och en ljusstake som inte fungerar. Är det inte typiskt....vi slängde flera stycken stakar och den jag ville spara, den funkar inte. Nåja ska köpa lampor imorrn och hoppas på att det bara är EN som är trasig.


Min nya kalender för 2011 har kommit!! Jag är SÅÅ glad. Den blev grön...jag som inte gillar grönt men men.




De första två bilderna har jag tagit aldeles själv ;) Har tänkt att göra tavlor av dem men det fick bli kalender istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0