blandad kompott

Ida har varit här i helgen och hon verkar gilla sin nya plats. Har legat där å snarkat typ hela helgen :)


Lördagsgodis!!


Har hittat en otroligt ful lampa som passade bra i soffhörnan. Skenet på väggarna blir rätt fint tycker jag :)


Såg en annan udda sak i affären häromdagen.....vågade inte köpa å prova. Kan det va gott det här??

Den komer ju från småland, så man kanske ska prova i alla fall.....

Å här kommer den bästa bilden jag tagit på länge....Inte för att den är så vacker men för vad den innebär!!!


I LOVE IT!!!!!

Kommentarer
Postat av: Veronica

finaste skylten :), prova filen! jag vill veta om den är god :)

2010-11-17 @ 18:32:06
Postat av: Karina

Vet inte om jag vågar prova filen ;) finns den inte uppe hos er??

2010-11-17 @ 22:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0