Bagarberta

har vaknat till liv igen!! Äntligen!

Igår skulle jag ju göra massa saker men latmasken tog över. Efter en otroligt seg morgon åkte jag i alla fall å handlade och sen kokade jag lite knäck och gjorde "julegott". Ja det heter så...ett sorts chokladgodis! Jag lyssnade på julmusik för att liksom komma i stämning. och det gjorde jag, för sen åkte stora jullådan fram! Och nu är hela lägenheten julifierad hihi.

Sen blev det lussekatter och saffransbullar med mandelmassa. De ser inte kloka ut men OJ så gott!!

Ser ju ok ut innan...

Inte lika vackra efteråt... men goda


Det va så här jag tänkte att bullarna skulle se ut....

EN gjorde det....resten såg helknasiga ut... Men SÅ goda!!!

Bra dagsverke av mig tycker jag!! Nu måste jag bara lura hit nån på fika med....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0