hata telia del....756 typ

Ja idag hatar jag telia lite mer än vanligt. Jag har ringt, mailat och idag ringde jag igen. Jag har sagt upp bredband och digitaltv. Bekräftelse på bredbandet kom....med förlängd bindningstid till 2012!!! Varför har jag ingen aning om och det visste inte killen i kundtjänst heller. Digitaltv:n har jag inte fått bekräftelse på trots att detta abonnemang sas upp samtidigt. Däremot fick jag ett trevligt brev om att boxen måste bytas ut...men hallå jag har sagt UPP abonnemanget!! IDIOTER!!!
Jag var ändå ganska lugn och sansad när jag pratade med killen i kundtjänst....ett ögonblick jag ska kolla säger han......en kvart senare utan ett ljud lägger jag på luren...å e skitsur!! Hur svårt ska det va???
 Det var ju samma krångel när jag sa upp hemtelefonen. DÅ sa de upp ett annat abonnemang istället, kommer inte ihåg om det var tv:n eller bredbandet. Som sagt det är tydligen jättesvårt......
I ren protest tänker jag säga upp mobilen oxå, orkar inte med alla puckon på det där företaget.
Nån som vet en bra mobiloperatör??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0