Barn är ett folk.....

....å de bor i ett främmande land!

Detta landet får man ibland vara en del av i mitt jobb. Idag vid matbordet åt vi fruktsallad. Lilla W 2 år bet i en vindruva så det sprutade rakt på min arm och i ansiktet. Vad gör du säger jag. Hihi säger hon lite osäkert. Jag tar en vindruva å biter så det skvätter åt hennes håll. Hon tittar på mig med stora ögon och när jag börjar skratta gör hon det också. Sedan vill de andra två barnen vid bordet också ha vindruvor och de tuggar som bara den å siktar på mig!! Vindruvekriget slutade med att alla vid bordet skrattade så vi nästan fick ont i magen. Å W skrattade mest, hon höll t.o.m. på att ramla av stolen.....på riktigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0