Svärfar på middag

Julklappen till svärfar var en middag. Den gick av stapeln igår.


 Vi gjode mat som vi själva gillar hihi! Hoppas gästerna gjorde det med.

Förrätten serverades framför brasan. Mysigt.


Sedan fick de stackars gästerna vänta, och vänta och vänta. Först hände inget med plankorna.....sen hände nåt. Moset bara sjönk ihop. SUCK. Vad gör jag för fel Pappa?????
Jag vägra ta kort på eländet. Fast det smakade bra och maten tog slut!! Stackars hundar fick inget hihi.

Efterrätten blev jag nöjd med. Den ser riktigt god ut. Och det va den med. Fast jag orkade inte äta upp allt.




Idag ligger jag i sängen igen (jäkla rygg). Men Emil fick lite söndagslyx. Mousse i sängen.... jojo han e inte bortskämd han inte...........
 

 

Tack för besöket L & M. Hoppas ni hade trevligt, det hade vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0