Peter Settman

Var det nån som såg idrottsgalan igår?? Det gjorde jag, å jag skrattade så ryggen gjorde ännu mer ont!! Peter Settman är ju helt fantastiskt underbar. Det där med norge tyckte jag var lite larvigt och underhållningen över lag var sådär. Det hade varit bättre att låta Peter prata på.

En annan bra sak med galan var att Helena Jonsson fick jerringpriset. YES!! Hon är helt fantastisk och jag längtar till OS. Tyvärr kommer det nog inte gå så bra för sevenskarna som alla förväntar sig (alla = media). Så fort det är dags för mästerskap tycker media helt plötsligt att Svenskarna är guldkandidater i alla grenar. Som om det inte finns nåt motstånd alls, bara å hämta hem medaljerna. Å sen blir de besvikna när idrottarna inte lever upp till alla skyhöga förväntningar. Jag tänker på t.ex. Helena. Hennes första OS och hon är ju SÅ ung än. Och så tänker jag på stjärnskottet Hanna Falk. Hur ska den stackarn klara pressen. NÄ låt svenskarna va så får vi se hur det går i OS. Det ska i alla fall bli väldigt kul att titta på alla grenar. Tyvärr jobbar jag ju....man kanske ska ta semester hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0