bryt ihop och kom igen

2010 började fantastiskt bra. Men det varade inte länge för sedan gick allt åt helvete. Jag bröt ihop och håller nu på att komma igen. Jag ser ljuset långt där framme. Men det tar tid och sen försvann det lilla immunförsvar jag en gång hade. Förra veckan var jag magsjuk och denna vecka har jag nån konstig form av influensa tror jag. "lite av allt-sjukan" kallar jag den. Lite huvudvärk, lite yrsel, lite ont i kroppen, lite svettig, lite frusen, lite snorig, lite täppt. Jag började äta/dricka actimel för att immunförsvaret skulle komma igen. Detta ledde bara till att jag inte kunnat äta på flera dagar. Ingen matlust alls. I onsdags lämnade jag mat på jobbet. Det har aldrig hänt tidigare.....Bra bantningemedel för dem som behöver.....jag behöver det definitivt INTE. Så nu återstår frågan....fortsätta äta skiten för immunförsvarets skull....eller sluta för kroppens skull?!?!?!?!?

Och när jag skulle gå hem från jobbet häromdagen, en promenad som i vanliga fall tar ca 20-25 minuter, kändes det som om jag höll på att svimma flera gånger. Jag var tvungen att sätta mig i en snödriva och vila. Jag funderade då på hur 17 jag skulle ta mig hem. Efter ca 45 minuter av myrsteg snubblade jag innanför dörren och stupade isäng. Sedan dess har jag....mest sovit. Varit vaken ett par timmar på dagen men sovit otroligt mycket. Idag är jag lite piggare men det går i vågor. Lite upp och lite ner. jag undrar vad det är för fel....egentligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0