blogga eller inte blogga....

..... det är frågan som jag funderat länge på nu. Därför har jag inte varit så aktiv. Jag vill nog inte sluta blogga men orkar inte skriva om allt som hänt och kommer hända. Kan bara säga att livet är tufft just nu. Samtidigt som jag är lite nyfiken på vad som kommer hända.

Jag pendlar mellan förtvivlan och förväntan.

Förtvivlan för att jag har tagit det svåraste beslutet jag någonsin behövt göra. Min älskade lille gullesnutteplutt...eller ja hrm Emil, har flyttat. Det gick snabbt och det var nog tur det annars hade det blivit ännu jobbigare än vad det redan är. Det känns bara tomt.

Förväntan för att jag för första gången i mitt liv ska flytta till en egen lägenhet. Kanske är på tiden. I augusti blir jag ju tant...eller ja halvtant i alla fall. Det som är krångligt just nu är försäljning av huset. Så vet ni nån som vill köpa ett fint hus nära skogen så hör av er :)

Vad gäller mig och maken mår vi bättre än innan alla svåra beslut var tagna. Vi ska inte skiljas utan vi gör detta för att hitta tillbaka till varandra. Hade vi fortsatt i samma gamla hjulspår hade det nog slutat med katastrof. Och det vill ingen av oss.


Älskade vän vad fin du är!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0