fullt ös

Ja den här helgen blir det fullt ös. Igår var jag på jysk å köpte byrå och nattygsbord. Det tog hela eftermiddagen å kvällen att bära upp de tunga otympliga lådorna och skruva ihop skiten. MEN jag lyckades. Är lite stel i fingrarna och ryggen idag, men Karina kan hihi. Och jag kom på att om man är lite och klen med korta armar, då ska man inte bo tre trappor upp......men det gick till slut!!

Idag ska jag lufta Blåa Bertan lite. Det är bara därför jag ska till jkpg. INTE AAALS för att jag är shoppingsugen. Nej nej det är Bertan jag tänker på, så klart hihi. Ikväll ska jag till Gränna på tomtevandring. Va där för några år sedan och det var jättemysigt.

Imorrn ska jag först till julmarknaden i Eksjö. ÅH vad det är mysigt. Och nu är det ju snö med. De senaste åren har det bara varit regn å rusk men mysigt ändå.
Sen imorrn eftermiddag ska jag äntligen tvätta. Hade bokat fredagseftermiddagen trodde jag, men einstein hade bokat 2 dec å inte 3.....suck

Jaha fullt upp i helgen alltså....bäst å klä på sig lite å bege sig ut i det underbara vädret!!

Trevlig helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0