bagarberta

har inte haft semester när jag hade semester. jag bakade mååånga timmar hemma hos päronen. Men ska man ha 7 sorters kakor å en tårta så får man jobba lite ;)
Min födelsedag har nog aldrig firats så ordentligt. Ett kalas för släkten, ett för vänner i hufvudstaden, och ett för vänner i mörka småland. Mycket trevligt har det varit i alla fall. Jag tog en massa kort på det bakade men jag orkar inte lägga upp dem nu. Däremot gjorde jag 3 tårtor som ni ska få se:

Tårta till släkten:

Liten variant till vänner i hufvudstaden:



På det sista kalaset ville jag variera mig lite....men färgerna är de samma:




Observera att det är mjuka paket hihi inte så raka å fina som jag hade önskat men det va ju första gången....


TACK alla härliga människor som har gjort min födelsedag (eller dagarna hihi) till en helt underbar upplevelse. Å än är det inte slut.....ska ut med jobbet å äta god mat med!! Jag ääälskar att fylla år. Är det långt kvar till nästa gång??


Kommentarer
Postat av: Veronica

tårtan var mycke god :)

2010-08-28 @ 17:29:36
Postat av: Karina

Haha vad bra då!!

2010-08-29 @ 13:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0