Vårglassen

Varje vår när det är den där första riktigt härliga vårdagen och det pirrar lite i magen, har jag en tradition att köpa glass och sitta i solen och bara njuta. Har inte känt att det varit läge förrän idag. I gränna köpte jag ingen polkagris, men jag köpte glass, blåbär och polka, och satte mig vid piren i hamnen. Ah...underbart!!

Tills 15-20 måsar blev sugna med....inte lika mysigt, hatar fåglar!!



Ja...alltså det är inte lätt att äta glass samtidigt som man tar kort....och allra helst ville jag inte att kameran skulle ramla ner i vattnet...men vad gör man inte för konsten haha




haha jag ser visst lite arg ut...men jag njuter!!


Ja en härlig dag har det varit. Imorrn börjar ny vecka, nya utmaningar. jag måste ju säga att jag är utvilad i alla fall, inget snack om saken!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0