komplimanger

Jag har fått råd och tips från nära å kära att jag ska träffa folk (killar). Det verkar som att de tror att man inte kan/ska vara singel. Jag vill verkligen inte träffa någon ny pojkvän.....jag vet ju inte ens vad som händer med mitt liv och den mannen jag hade. MEN jag tänkte att det kan ju inte vara helt fel att prata (läs chatta) med lite folk. Jag har nu "träffat" lite folk på nätet och fått en del komplimanger. hihi. DET är bra för självförtroendet! Aj lajk. Fast jag har svårt att ta komplimanger. Jag har bra självförtroende och tycker inte att jag är helt ful....men jag har svårt att förstå att andra kan tycka att jag ser bra ut.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0