impuls

Idag skulle jag fika med en nyfunnen vän. Men i Tranås kan man inte fika när man vill....som jag sagt förut. Så vi käkade mat istället. Å sen gick vi på promenad. Bara sådär. Helt underbart. Länge sen jag åt på restaurang. GOTT. Och vilken härlig människa som bara säger jomenvisst det gör vi!! Jag hade supertrevligt och klockan blev snabbt jättemycket. TACK H för en härlig kväll. Och förlåt för att jag pratar för mycket!! Du ska veta att jag är inte lika öppen mot alla jag känner. Men det känns som vi har nån speciell kontakt. Helskumt men härligt!!

Tänk att det finns folk som man klickar med direkt....å sen finns det folk som man bara inte kan förstå sig på. Personkemi är intressant!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0