Gränna

Idag har jag varit lite modig igen och åkt till Gränna, helt själv. Det började lite nervöst med att polisen stod precis utanför Tranås. Jag hade dubbdäck och jag har för mig att man inte får ha det längre nu....skulle varit typiskt om jag blivit stoppad, bilen ska få nya sommardäck imorrn!. Men de tog bara folk som åkte in i stan! Phu.

Väl framme i Gränna tog jag en hel del bilder. Det var svårt att få bra bilder idag eftersom båda vattnet å himlen hade samma färg, och det är inte riktigt grönt i naturen än. Men några OK bilder lyckades jag få i alla fall. Här kommer några:







Å så lite blommor:









Å så lite fåglar:









Ok den där sista var ingen riktig fågel jag vet, men toppen på kyrktornet. Ganska häftig tycker jag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0