trötter

Förut var jag så pigg.....sen hände nåt, jag vet inte vad. Nu är jag heltrött. Har haft en lugn och skön eftermiddag, gått på prommis med djuren och tittat på "här är ditt liv" med Mikael Persbrandt. Men som sagt nu är jag helt slut. Och jag som skulle läsa lite jobbstuff.
Det är mycket på jobbet nu och idag har jag inte varit någon superpedagog. Det beror inte bara på att det är mycket just nu, jag blir bara så less emellanåt. Plus att när jag sovit lite för lite blir det jobbigt. Inatt har jag sovit för lite det känner jag. Men jag var ju bara TVUNGEN att läsa ut boken jag höll på med, det va ju bara "några" sidor kvar.....det tog över en timme hmm.

Fast imorrn blir en bra dag. Jag ska på kurs. Det bästa av allt är att det är första tillfället av flera och jag behöver inte förbereda mig nåt. BRA!!

Och så ska jag hämta mitt pass. Får inte glömma......Bara två veckor kvar nu!!! Pirrigt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0