pucko på skogspromenad

Jag har verkligen bara latat mig HELA helgen. Och på söndagseftermiddagen fick jag lite panik och tänkte att jag måste göra något vettigt. Det slutade med att jag tog på hundarna reflexer och gav mig ut i skogen på långpromenad. Till en början var det bara skönt och mysigt. Men ju längre jag kom desto mörkare blev det. När klockan var halv fem var jag mitt inne i skogen, där finns inga lampor.....det var skitmörkt. En promenad som tar ungefär 45 min tog bara 35 för jag gick väldigt fort och va livrädd. Och hundarna och jag hade en liten konflikt för de vill ju gärna stanna var femte meter..... det ville INTE jag!! Det var otroligt skönt att komma hem. Jag å Ida som inte har nån kondis var helt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0