skitinternet

vad jag bli irriterad när saker och ting inte fungerar som de ska!! Sitter här och är duktig och gör körkortsteori på internet....men efter ca var 4:e fråga loggas jag ut. Är det mitt internet eller körskolans program som felar. jag vet inte och jag bryr mig faktiskt inte, jag blir bara SKITARG när det inte funkar. Fast det klart jag kan ju skylla på det när testet inte gick så bra (det gäller ju att se saker från den positiva sidan haha). Ska göra ett nytt försök om några timmar.....

Kommentarer
Postat av: Syrran

Hej, Jag kan säga att det är str:s jävla program som strular... Jag ringde till dom och svaret var: "Vi vet om problemet,men vi tänker inte göra något åt det just nu." Det är inte bara du som blir utkastad. Många av mina elever oxå! Det är inte din dator det är fel på.



Kram

2009-03-18 @ 20:20:14
Postat av: karina

Tur att jag inte slängde ut den då!!

2009-03-19 @ 17:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0