kommunfest

I fredags var jag på min första kommunfest. Det var mycket trevligt. Tydligen var det inte såå mycket folk som det varit innan men jag tyckte det var många. Och jag känner ju bara några få. Artisterna var duktiga. Allt var inte min stil men helt ok. Vi har det ju ganska bra eftersom vi jobbar 50 meter ifrån lokalen så vi startade i personalrummet med att äta lite god mat och umgås. Sedan om det blev tråkigt på festen gick vi tillbaka och umgicks lite till. Det var roligt att de flesta från vårat jobb faktiskt kom. Fast vi var bara tre som höll ut tills partyt var slut......

Jag som inte gillar att dansa studsade runt som världens studsboll, det om något är ett bra betyg!!

Mer party åt folket!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0