toafobi

När jag satt på toa på bröllopet kom jag till insikt. Jag vet inte om det var alkoholen som talade eller om insikten skulle kommit ändå. Jag kom på en sak som jag tänkt på många gånger sedan den kvällen, ja varje gång jag gått på en offentlig toalett faktisk vilket skett mycket på sitone.

Det är nämligen så, att jag har toalettfobi....nä toalettDÖRRfobi. Mycket otrevlig åkomma som innebär att varje gång jag sitter på en offentlig toalett, är jag livrädd att någon ska rycka upp dörren. Det blir ju inte bättre av att många idioter bara MÅSTE prova å rycka fast det är rött. Vad beror det på?? Jag vet ju att det inte är hela världen om någon skulle slita upp dörren å få se mig sitta där å skämmas, men jag vill verkligen INTE vara med om det. Senaste vecka har jag besökt många offentliga toaletter eftersom vi varit på semester. Jag har insett att många dörrar har löst sittande handtag vilket inte gör saken bättre. Jag gillar dörrar med hasp. Då känner jag mig säker. Dels kommer ingen in, och dels kan jag inte bli inlåst vilket jag också bävar för varje gång, men det är en annan historia............


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0