Prisvärt

Idag bjöd jag maken på lunch. Buffé bestående av två svenska rätter, 7 asiatiska, salladsbuffé, dricka, bröd, kaffe, kaka....och 2 kulor glass (8 smaker att välja mellan). Hela kalaset gick på 70kr/person. MYCKET prisvärt tycker jag!!

Sedan har jag äntligen beställt tapet till kontoret. Inte så prisvärt, tvärtom ganska dyrt. Det blev den jag har funderat på länge nu, trots att jag hittade 2 nya idag. Jättefina. Sen köpte vi spackel å sånt så nu kan vi sätta igång när vi får lust å ork (det får dock bli efter bröllopet på lördag, jag gör fortfarande blommor till tårtan). När vi ändå var igång köpte jag bäddmadrasser som jag tjatat om sååå länge. Dessa var dyra men jag tror att de är mycket bättre för ryggen. Hon i affären sa att det tar ungefär en vecka att vänja sig vid en ny madrass.....får se hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0