fru duktig

Idag har jag varit aldeles otroligt effektiv. När jag kom hem från jobbet kom sotaren. Jag visste inte vad jag skulle göra så jag gick mest omkring. Det tog inte många minuter sedan var sotaren på väg till nästa ställe. Jag fick för mig att jag kan ju ändå göra något vettigt så jag dammsög hela övervåningen. Sedan tog jag tag i alla mina 100-tals recept (är med i en bakrecept-klubb) å satte in i pärmarna på rätt ställe. Sedan blev jag hungrig, och istället för att värma micromat så LAGADE jag en supermiddag bara till lilla mig. Jag vet inte vad som hände.....eller jo jag kom på det. Jag har en massa jobb att göra som inte är jättekul eller särskillt inspirerande just nu....det var nog därför jag blev fru duktig för en stund.
Men nu har jag ju ett par timmar på mig så det är dags att ta mig i kragen. Till halv åtta ska jag bara göra viktiga saker. Sedan är det dags för hundpromenad och en välförtjänt tv-kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0