läkare...

Vissa läkare är bra på vissa saker, andra läkare är bra på andra saker. "Min" läkare är bra på det mesta. Tyvärr va han inte på sjukhuset denna gången. Denna gången fick jag "pyjamasnisse". ja han ser ut som om han nyss klivit upp ur sängen, spelar ingen roll vilken tid på dygnet man ser honom. Han var väldigt bra på att göra undersökning och förklara. Samtidigt som han är urusel på att inge hopp. Snarare tvärtom. På honom lät det som om allt redan var kört. Vi som inte ens har påbörjat någon form av behandling. Först blev jag jätteledsen och lyckades skrämma upp stackars maken. Nu har jag funderat och insett att det är inte alls kört....än. Får inte tappa hoppet, måste se saker positivt...... lätt att säga, svårare att göra. Hejja hejja oss!! Lite stöd och förståelse för deppigt humör och lite lust att göra saker skulle uppskattas från nära å kära (det är ni redan bra på! en liten varning bara).

Kommentarer
Postat av: Fia

Hoppas ni får den hjälp ni behöver o att det kommer kännas lättare snart! Sluta inte hoppas... jag håller tummarna :)

2009-12-04 @ 11:00:25
Postat av: karina

TACK Fia!!!

2009-12-04 @ 11:43:20
URL: http://karinans.blogg.se/
Postat av: Jenny L

Jag hejar också på dig!

2010-01-04 @ 00:05:36
Postat av: Karina

Tack tack Jenny! Det värmer

2010-01-04 @ 14:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0