Jul nr 1

Nu är första julen (av 3) avklarad. Igår kom hela halva tjocka släkten. 18 personer var vi. God mat, trångt men mysigt, tomte och klappar och sen lite mera mat. Som det ska vara. Helt underbart! Idag på jobbet har jag varit väldigt övertrött och lite knasig. Barnen bara stirrade på mig när jag dansade loss till julmusik. Hihi. Men julkänslor, det har jag. Imorse när jag gick till jobbet tänkte jag bara ahhhh vad härligt det är, vad fiiiiint det är ute (och när jag hade gått en stund, fan vad kallt det är idag!!).

Bilder på julen hade jag tänkt att lägga in.....men kameran tänkte att det inte skulle bli några bilder. Och mobilbilderna blev aldeles för suddiga. Skit också.....tomten....om vi ses igen....kamera!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0