trevligt besök!

Mamma å Pappa är på besök. Alltid lika trevligt. Passar bra den här helgen eftersom maken leker krig hela helgen. Igår var vi på resturang. Gott. Idag har vi gått en sväng på stan. Lyssnade på musikkåren. De spelade "La voix" eller vad den nu heter, malenalåten. Det lät väldigt bra med blåsinstrument å två trummor. Lite udda musik att spela för en musikkår, men de var jätteduktiga.
Sedan fyndade jag massor. Köpte sötaste bodyn till sötaste bebisen, nallekakformar och ett fiiiiint förkläde som jag ska ha när jag bakar. Har kikat på förklädet länge och häromveckan försvann det från provdockan i skylten. idag gick vi in i affären och förklädet fanns. Det var inte alls så dyrt från början som jag hade trott och nu var det ännu billigare. 65 kronor. Som hittat!! Jag är SÅ glad och nöjd!
Mysigt att gå på stan med mor å far.

Snart ska vi äta korvstroganoff. mums.

Imorrn blir det lite kalas. Jag ska baka en tårta!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0