jag är inte jättebra på att blogga....

det vet jag. det går länge mellan inläggen. Det vet jag oxå. Men eftersom det är min blogg och jag bestämmer så struntar jag i det ;)

Har egentligen massor att skriva om men jag orkar inte. Kortfattat kan man säga att bröllopet gick bra, tårtorna var bra men smälte i bilen till en tårtkatastrof (nog sagt om det!)!!

Jag har jobbat en vecka nu och det har också gått bra. Ingen mjukstart men det var nog lika bra. Nu är man igång och det ska bli kul att jobba under hösten!! Nog första gången jag känner så faktiskt. Bara inte alla andras bekymmer och problem smittar av sig så ska det nog gå bra! JAG är i alla fall positiv!!

Ikväll ska vi äta kräftor. tyvärr inte egna utan köpekräftor (tänk att maken kunde sjunka så lågt), men det ska bli GOTT.

Det är festival i stan. KUL. Tråkiga Tranåsbor bara, som bara måste klaga och inte kan gå ut och njuta av att det för en gångs skull är någon som vill och orkar engagera sig i något!!  Vi var nere en sväng igår. Mycket roligt men tyvärr lite folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0