VÅR!

Det har varit Vår här idag. Åh vad skönt. Vi har jobbat på i trädgården HELA dagen. Riktigt bra gjort av oss. Men AJ vad ont jag har i kroppen. Har rensat, grävt, räfsat och planterat. Maken har bl.a bytt däck, tvättat bilen, grävt och kört skottkärra.

På eftermiddagen fick vi lite hjälp av brorsonen. Han var riktigt duktig och provade på lite allt möjligt. Tvätta bilen var nog roligast.

Sedan belönade vi oss med glass på den solvarma balkongen - härligt!

På kvällen kom svärmor med make och Makens bror med familj. Det blev GRILLPREMIÄR! Underbart. Fast det gick inte att sitta ute å äta- Det blev kallt fort när solen försvann.

En kanondag har det varit idag. och imorgon väntar nya äventyr. Hoppas bara att jag kan kravla mig ur sängen...kommer nog att ha lite ont både här och där!! 

Välförtjänt vila. Hunden med underbettet verkar lite sugen!

Den svarta hunden med underbettet verkar lite sugen på min glass.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0