skrutt

jag har varken haft lust eller nåt kul att blogga om så jag låter bli. Egentligen borde jag inte skriva det här inlägget heller...men bara för att ni (om deet nu är någon som läser) inte ska tro att jag försvunnit helt. Kort summering av de senaste dagarna:

Långfredagen - helt underbar!!

Påskafton- härlig hundpromenad i solen, lite jobbigt på kvällen

Påskdagen- fy vilken hemsk dag

Annandag Påsk. grilla med fam K, mysigt. Annars - en skitdag

Tisdag - öh...har redan förträngt. Sämsta dagen på MYCKET länge. Glöm bort å börja om imorrn.

Morgondagen blir nog kul. Stängningsdag med lite friskvård å lite annat snack. Voffarna ska få följa med på promenad och skrämma upp resten av medarbetarna (dem de inte träffat än). Som sagt det kan bara bli bättre..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0