dagens IQ-test

På den här fina bilden syns jag och tre av mina syskon och en brorsdotter. Nu till det kluriga.

Av de 4 vuxna är:
2 av personerna syskon "på riktigt". En av personerna är halvsyskon till alla de övriga. En av personerna är inte alls släkt med två av de andra. Men ändå är de mina syskon allihop.

Min familj är lite speciell! jag har även en faster som jag inte är släkt med, och en brorsdotter som inte alls är min brors dotter. Men de är "mina" allihop!!! Det var så kul att få träffa tjocka släkten i påskas!!







Måste även få visa årets Påskkärring. Förlåt bror men du är ju så söt!!


Kommentarer
Postat av: syster

Haha, jag skulle just förklara för en arbetskamrat.... Lite klurigt blev det! Kram

2009-04-30 @ 10:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0